JOHANNA BÄCKMAN

24 september 2012

Kategori:

hejhej!
jaha tänka sig att nu ligger jag i sängen och skriver för föräta gången från mobilen till bloggen, jisses! det trodde jag aldrig att jag skulle göra men men. Då kanske det blir lite fler uppdateringar här!

Det var ett bra tag sen jag skrev något här, skäms lite. Har haft en del saker för mig.. om jobb och skola räknas haha. Nu är jag iallafall hemma i Varberg igen sen maj månad, under sommaren har jag jobbat på Södra näs camping i deras barnklubb, jätteroligt!! så nu i höst har jag börjat plugga på Campus i varberg till förskollärare vilket ska bli jättespännande!

Det skiljer sig en hel del från pluggandet på BTH, men det är lärorikt och skoj.. men kan gå till överdrift o bli jobbigt och tråkigt haha.

Sov sött ni som läst!
KRAM


bara för den är söt
och jag vill ha en!



Kommentera inlägget här: