JOHANNA BÄCKMAN

13 maj 2012

Kategori: Allmänt

HEJ!

Helgen har vart fantastisk!
Balkong middagsmys med fin besök från Varberg, pojken min var nere och hälsade på!
En heldag ute i skogen på jakt efter en massa sådana där cachings, riktigt roligt och man får ut o röra lite på sig. En del är riktigt luriga haha vi letade efter en i säkert 40 min så låg den precis framför näsan på oss.

Idag så blev de sov morgon, vi vaknade till skinande sol så vi begav oss ut på frukostpicknick uppe på ett litet berg vid havet. Jätteskönt och fint.

Så mina vänner, eller ni som läser detta jag skriver så om 2 veckor så kommer jag att bli varbergare igen. Jag kommer verkligen att saknar Khamn. Jag är verkligen glad att jag fick chansen att få börja här på BTH eftersom de verkade vara rätt svårt att komma in? Pga alla prov o intervju. Under året har jag verkligen märkt hur mycket det finns att lära och hur mycket underbara människor det finns ute i världen. Alla som jag lärt känna under året kommer jag aldrig att glömma. Jag vill egentligen bara säga tack till att jag fått lära känner er alla på BTH o runt om i Khamn. 

Ha en super söndag!
KRAM


Kärlek på dig!

KOMMENTARER:

  • Sophie säger:
    2012-05-13 | 22:51:04
    Bloggadress: http://sophiesdrawings.blogg,se

    Fy vad trist och tomt det kommer bli utan dig! Det kommer inte bli alls samma sak nästa år :( Men jag hoppas och tror att du gör ett klokt val och du får komma och hälsa på så ofta du bara kan :D

Kommentera inlägget här: