JOHANNA BÄCKMAN

21 mas 2012

Kategori: Allmänt

Fullständigt super glad! 

Fick reda på igår att jag fick godkänt på min komplettering i förra kursen, jisses va skönt de känns!
Helgen har vart kalasbra då min mor och moster kom och hälsade på mig fre-sön. Det var riktigt mysigt att ha dem här så jag visa runt dem lite i byn.. oj menar stan.

Vi har även blivit så gott som klara med ett filmprojekt som jag gjort med Mary, Johan, Johannes, Mårten och Sofia. Det kommer bli riktigt roligt att redovisa den. Har haft många roliga stunder när vi spelade in som hur vi skulle komma på namnet till filmen, när Johan skulle gå o kissa i filmen och massa annat skoj, kan inte avslöja allt nu ;)

Så imon är de alltså deadline för den, kommer gå jättebra. Ska bli roligt och se alla andras filmer med. På fredag kommer Nille hit, äntligen! Det kommer bli jätteroligt!


Här e lite bilder från våra inspelningsdagar som Mary tagit men jag har redigerat dem lite!
KRAM!










Kommentera inlägget här: