JOHANNA BÄCKMAN

12 mars 2012

Kategori: Allmänt

Tjeeeenare Våren!

Idag var så underbart härlig, man kunde riktigt hur det värmde i hela kroppen när man möttes utav solen. Jag, Sophie & izabelle satte oss på bryggan utanför skolan och bara hade det gött .. Dock blev vi omringade av svanar men dem rädda Motor-marvin oss ifrån (han dock med en svan, men en bra sån)

Sophie fyllde även 20-år idag, STORT GRATTIS till henne!

Idag var det även redovisning utav min grupps ljussättning som gick galant, visa, snacka,klart.
Sen for jag hemåt o pratade med lille pojken som nu åkte till jobbet.

Så fick jag lite ryck o snabbt satte ihop en liten bild utav mina goa dudes där hemma som jag saknar något otroligt mycket! (alla på bilen är såklart inte mina dudes.. de kanske ni ser.. hoppas jag)

Ha de GÖTT!
KRAM

Kommentera inlägget här: