JOHANNA BÄCKMAN

11 mars 2012

Kategori: Allmänt

äntligen vågar sig våren sig fram!

Vilken helt otroligt härlig dag, vaknade av att någon runt 10.30 tiden spelar på ett instrument i huset.. samma melodi om och om igen.. den va speciell.. behöver nog träna mer på vad det nu var för något. Jag kilade upp o åt lite frukost o sen runt 12 tiden begav jag mig utåt på en promenad. Begav mig upp mot coop forum för att fixa spotify. Så köpte jag ett par tulpaner som jag senare på hem vägen svängde in på minneslunden på kyrkogården och lämnade till min underbara mormor som gick bort för 9 månader sen. Tänker på henne varje dag, det känns fortfarande helt overkligt. Saknar henne så otroligt mycket.

Imorgon är de skola igen, eftersom jag inte alls är intresserad av just film så är detta inte den roligaste kursen måste jag säga. Men man lär sig verkligen nya saker. Förra veckan var jag hemma i Varberg efter jag mötte upp den goa pojken på Kastrup. Han var så brun och fin så, jisses vad jag hade saknat honom. Så förra veckan var helt awesome förutom att jag blev sjuk, men de var bara så härligt att få komma hem till familj o ha pojken nära sig igen.

Nu tänkte jag sätta igång Äkta människor på Svtplay en riktigt bra serie tycker jag!

Ha de kalasfint alla!
KRAM!




Bästa mormor!
Kommentera inlägget här: