JOHANNA BÄCKMAN

8 januari 2012

Kategori: Allmänt

Underbar helg.
Igår morse for jag o pojken till Götet o checkade in på Hotell eggers vi fick oss ett litet ryck på att komma bort lite från varberg lite. Så vi gick runt o myste lite på stan och för första gången i mitt liv fick vi köa till systembolaget haha, så fult det var!

Sen på kvällen gick vi till gondolas och åt god mat och sen hem och tog ett bad och drack good champange.. MYS!

Så idag blev de awesome hotellfrukost som jag älskar haha och sen en rutt i götet o fotade lite och sen bar de hemåt till VBG igen, så nu har victor och felivia precis åkt hem dem kom o hämtade oss på stationen, riktigt snällt!
Jag är helt slut i hela kroppen och huvudet så snart blir de sängen o imorgon är de en ny dag som väntar! 

KRAM!

Här kommer även en liten bild på bästa Manda som jag gjort :)


Kommentera inlägget här: