JOHANNA BÄCKMAN

7 December 2011

Kategori: Allmänt

Home sweet home.


I måndags efter vi hade redovisat vår stop motion film som blev awesome så satte jag mig på tåget hem till Varberg.
När jag kom till Lund så självklart ser jag mitt tåg till Varberg åka iväg.. TYPISKT!
Så de var bara att sätta sig på stationen och vänta en timme.. kaallt!
ingen väntsal har dem heller (skärpning Lund!)


Sen så kom jag äntligen hem till Andreas, så igår på morgonen gick jag till Agaton sax och beställde klipp tid, så den 21:a blir de minsann ny klippt hår! så väntade jag på Nille som gjorde sig fin i håretmed ny färg o klippning, blev riktigt tjusigt. Så gick vi till Mignon efter de och myste med lite brunch o snackade massa skummigheter som bara jag  nille kan haha.


Sen bar de av mot betti för att jag skulle låna hennes kamera så satt ajg där o prata lite, riktigt skoj att träffa gamla goingar igen, sen bar de hemåt så kom Andreas hem. Så for vi ut mot han systrar och så tog jag lite bilder på dem. Jättefina blev dem!


Idag mina damer och herrar (jaa om de är nån kille som läser? ;) så åkte vi hem till Andreas mor och åt lite frukost o nu är jag hemma igen och sitter och väntar på min far så ska vi träffas o prata lite under en kopp kaffe. Kanske hinner träffa min bror lite också.. who knows! :)

Ha de gott ni där ute! 
KRAM


Kommentera inlägget här: